.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
روند تشكيل هيات نظارت بر نمايندگان

رييس كميسيون تدوين آيين‌نامه اجرايي مجلس به تشريح روند تشكيل هيات نظارت بر نمايندگان پرداخت.

به گزارش شمال نیوز ، عزت‌الله يوسفيان در گفت‌وگو با ايسنا ، گفت:‌ قانون نظارت مجلس بر نمايندگان به دليل جديد بودن نياز به دستو‌رالعمل اجرايي دارد كه از سوي هيات نظارت بر نمايندگان بايد تدوين شود.

نماينده مردم آمل با اشاره به تركيب هيات نظارت بر نمايندگان گفت: يك نفر از هيات رييسه مجلس، يك نفر از كميسيون اصل 90، يك نفر از كميسيون قضايي و حقوق و چهار نفر از كميسيون‌هاي مختلف بايد عضو هيات نظارت بر نمايندگان باشند؛ اين هفت نفر با راي صحن علني مجلس هيات نظارت بر نمايندگان را تشكيل خواهد داد كه البته هيات رييسه مجلس از نمايندگان و كميسيون‌هاي مجلس درخواست كرده كانديداهاي پيشنهادي معرفي شوند.

وي تدوين دستورالعمل از سوي هيات نظارت بر نمايندگان را اولين دستور كاري اين هيات دانست تصريح كرد: پس از تعيين اعضاي هيات، دستورالعمل اجراي اداره هيات بايد از سوي اعضاء‌ تدوين و به كميسيون آيين‌نامه مجلس ارسال شود، كميسيون آيين‌نامه نيز پس از دريافت اين دستور‌العمل خارج از نوبت آن را بررسي و تصويب خواهد كرد.

رييس كميسيون آيين‌نامه مجلس، تعداد و روند تشكيل جلسات هيات نظارت بر نمايندگان را بر سرعت تدوين دستور‌العمل اجرايي نظارت بر نمايندگان موثر دانست و افزود: اينكه فرآيند زماني تدوين دستورالعمل نظارت بر نمايندگان چند ماه طول بكشد، بستگي به جديت اعضاي هيات و تعداد جلساتي دارد كه آقايان تشكيل مي‌دهند.

يوسفيان در پايان افزود: دستور‌العمل نظارت بر نمايندگان در كميسيون تدوين آيين‌نامه حداكثر دو هفته پس از تحويل از سوي هيات نظارت بر نمايندگان بايد تصويب شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.095 seconds.